Producenci
Promocje
Wesoła wieś. 36 okienek
Wesoła wieś. 36 okienek
24,90 zł 22,41 zł
szt.
Sensoryczne niemowlę
Sensoryczne niemowlę
49,90 zł 44,91 zł
szt.
Skacząca żaba
Skacząca żaba
13,00 zł 11,70 zł
szt.
Półkule sensoryczne do masażu i rehabilitacji- 2 szt
Półkule sensoryczne do masażu i rehabilitacji- 2 szt
50,00 zł 45,00 zł
szt.
Ringo
Ringo
12,00 zł 10,80 zł
Trening słuchowy Magdaleny Krawczun
Trening słuchowy Magdaleny Krawczun
40,00 zł 36,00 zł
szt.
Rozwój maluszka w małym paluszku
Rozwój maluszka w małym paluszku
30,00 zł 27,00 zł
szt.
Hopsanki zabawianki
Hopsanki zabawianki
24,00 zł 21,60 zł
szt.
Gry i zabawy we wczesnej interwencji
Gry i zabawy we wczesnej interwencji
28,00 zł 25,20 zł
szt.
Gimnastyczne figle muzyczne
Gimnastyczne figle muzyczne
25,00 zł 22,50 zł
szt.
Nasze muzyczne przedszkole
Nasze muzyczne przedszkole
25,00 zł 22,50 zł
szt.
Piosenkowe zabawy dla dzieci + płyta
Piosenkowe zabawy dla dzieci + płyta
28,00 zł 25,20 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
Multisensorki plus

MULTISENSORKI

- grupowy program wczesnego wspomagania rozwoju © -

 

Co wyróżnia zajęcia KreatiMo?

1.     Są prowadzone przeze mnie, czyli pedagoga specjalnego i terapeutę wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, dlatego podczas zajęć dbam o prawidłowe wzorce ruchowe i postawę dzieci oraz wykorzystuję elementy metod terapeutycznych, aby wspierać wszystkie istotne etapy rozwoju.

Osoby prowadzące zajęcia mają odpowiednie wykształcenie lub są odpowiednio przeszkolone, by móc w pełni realizować program grupowego wczesnego wspomagania rozwoju 'Multisensorki'.

2.     Podjęte działania, odpowiadają strefie najbliższego rozwoju dziecka, dlatego podczas zajęć choć dzieje się „to samo dla wszystkich” to dla każdego działania są dostosowane. Wynika to z faktu, że to nie wiek jest wyznacznikiem możliwości i potrzeb dziecka, a jego aktualny rozwój.

3.     Działania podejmowane są indywidualnie z każdym dzieckiem w myśl zasady indywidualizm w grupie, wtedy pozostali mogą obserwować swoich kolegów i trenować cierpliwość oraz czekanie na swoją kolej. Niby proste i banalne ale nie jest zawsze takie oczywiste. W trakcie zajęć są także elementy stawiające na inicjatywę i spontaniczną aktywność dzieci.

4.     Podczas zajęć rodzice budują więź ze swoim maluchem i mają okazję obserwować dziecko podczas nowych doznań i doświadczeń. W czasie zajęć nie mówimy dziecku co ma robić, pozwalamy mu odkrywać, naśladować i podejmować inicjatywę.

5.     Dzieci podczas powitania, wspólnych zabaw i tańców integracyjnych wchodzą w interakcję z innymi, budując pierwsze relacje społeczne lub po prostu zauważają inne dzieci w grupie.

6.     Zajęcia posiadają zarówno stałe jak i zmienne elementy. Elementy stałe takie jak: powitanie, piosenka sensoryczna i pożegnanie, budują schemat zajęć, sprawiają, że dziecko buduje sobie poczucie bezpieczeństwa, a jednocześnie pozwalają aktywnie uczestniczyć w śpiewie zarówno rodzicom jak i dzieciom. Zmienne elementy wpływają na ciągły rozwój zajęć i budują ciekawość.

7.     Celem zajęć jest szeroko pojęte wspomaganie rozwoju maluchów. Kręgosłupem zajęć jest budowanie orientacji w schemacie własnego ciała, i ciała innych osób. To pozwala budować samoświadomość dziecka oraz podejmować zabawy naśladowcze. Orientacja w schemacie ciała jest istotna w czasie nauki samodzielności i samoobsługi, to także początek kształtowania się pojęć matematycznych.

8.     Zajęcia mają także charakter przesiewowy, podczas polisensorycznych aktywności i zabaw ruchowych można zauważyć ewentualne zaburzenia i nieprawidłowości, co umożliwia wczesne działanie i ewentualną diagnozę.

9. Podczas zajęć wykorzystuję elementy Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne, elementy metody Integracji Sensorycznej, elementy metody Werbo-tonalnej, elementy  Sensoplastyki ® wstęp, elementy pedagogiki zabawy oraz wiedzę i umiejętności zdobyte w dotychczasowej pracy z dziećmi.

 

Dołącz na zajęcia 

 Najczęściej zadawane pytania:

1.   Dlaczego na każdych zajęciach prowadzący ma chustę na głowie i jest ubrany na czarno?

Chustka na głowie buduje większy kontrast między granicami twarzy a skórą. Taki zabieg pozwala w łatwiejszy sposób skupić się maluchowi na twarzy. To z kolei ułatwia mu naśladowanie mimiki i odczytywanie emocji. Dzieci uwielbiają patrzeć na twarze, nasze mózgi są nastawione na poszukiwanie twarzy i ich obserwowanie, a ja tylko to ułatwiam. Czarne ubranie ma być neutralne dla malucha. Celem jest skupienie się na twarzy, a nie na błyskotkach  czy napisach na bluzce.    

3.       Dlaczego niektóre działania trwają zbyt długo lub zbyt krótko?

Zajęcia grupowego programu wczesnego wspomagania rozwoju 'Multisensorki' prowadzone sądla dzieci, a nie dla rodziców. Zabawy, które dorośli oceniają jako nudne są najlepszą frajdą dla dzieci i na odwrót. Dlatego decyzję o wydłużeniu/ zmianie lub przerwaniu aktywności podejmowane są na podstawie obserwacji zachowań dzieci, nie rodziców.

4.       Czy moje dziecko może wziąć zabawkę do buzi?

 Ta decyzja zawsze należy do rodzica, zabawki przed każdymi zajęciami i zaraz po nich są odkażane organicznym, naturalnym produktem zabijającym 99,9% szkodliwych bakterii, pozostawiającym zabawki higieniczne i czyste. Chusty i materiały prane są po każdym dniu zajęć.

5.       Czy w każdym mieście zajęcia wyglądają tak samo?

Program zajęć jest tworzony w taki sposób, aby budować świadomość ciała i orientację w przestrzeni, dlatego kolejność i schemat zajęć jest w każdym mieście taki sam. Jednak w każdym mieście nawet te same zajęcia wyglądają inaczej, dlatego, że są dostosowywane do temperamentu i możliwości dzieci.

6.       Dlaczego podczas zajęć śpiewane są ciągle te same sylaby BA, BO, PA, PU, MA, MI itd.?

Sylaby otwarte, czyli te zakończone samogłoskami z spółgłoskami B, P i M są to pierwsze sylaby jakich dziecko się uczy i jest w stanie wypowiedzieć. Śpiewanie tych sylab w różnym rytmie, konfiguracjach i tempie ma zmobilizować malucha do mniej lub bardziej świadomego powtarzania i tym samym rozwoju mowy.

7.  Po co mi w ogóle takie zajęcia?

Wszystkie zajęcia podczas, których dziecko ma okazję doznawać nowych wrażeń i doświadczeń sprawiają, że jego mózg wytwarza więcej połączeń nerwowych. To bardzo istotne biorąc pod uwagę fakt, że do 3 roku życia dziecka ten proces jest najintensywniejszy. Poza tym, dziecko ma okazję przebywać obok rówieśników, wchodząc w pierwsze relacje społeczne. Dzięki temu dajemy swojemu maluchowi lepszy start, a sobie chwilę odpoczynku i owocnie spędzonego czasu.

 

Ramowy plan zajęć

 

 Ramowy plan zajęć
1. Powitanie ogólne
2. Powitanie indywidualne( Małe grupy)
3. Piosenka sensoryczna
4. Zadania logopedyczne
5. Ćwiczenie ruchowe
6. Zabawy budujące relację – świadomość swojego ciała ( wierszyk, pokazywaka,
piosenka)
7. Zabawy z dźwiękami
8. Zadanie (starszaki)
9. Masaż
10. Taniec/ zabawy ruchowe
11. Zabawy sensoryczne

WARSZAWA | TARCZYN | CHYNÓW | ZAJĘCIA WYJAZDOWE

 ZAPYTAJ GDZIE NAJBLIŻSZE ZAJĘCIA: 512-303-883



 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl